
Bakgrund
TAM ville höja nivån på sin servicelösning varvid man upphandlade alla sina servicetjänster för fastighetsbeståndet i Nacka Strand.
Uppdraget
Området består av 19 fastighetskroppar med olika verksamheter. Uppdraget var att hitta en eller flera parter som kunde höja servicegraden till hyresgästerna, samtidigt som lösningen blev kostnadseffektiv.
Resultat
En framgångsrik helhetslösning med effektiva synergier och kostnadsbesparande kvalitetshöjningar för kunden. Området består av 19 fastighetskroppar med kontor, polishus, hamnar, mässor, restauranger, skolor, boende, hotell och kontorshotell.
Joyweek presenterade en lösning som skapade synergier och kvalitetshöjningar för kunden, då Joyweek kunde leverera alla tjänster som offererades.
TAM valde att ta in Joyweek för servicetjänsterna till sina fastigheter och lösningen har nu startat upp och är driftsatt. Den utlovade lösningen fungerar med väldigt bra resultat.