Här hittar du information om din kaffemaskin
Tryck på utropstecknet högst upp i högra hörnet. Maskinen kommer då att berätta för dig vad som behöver göras. Det finns ett stort antal olika saker som kan behöva utföras. En del utförs av maskinen själv, andra är åtgärder som du behöver vidta.
Om du inte lyckas lösa detta själv kan du alltid ringa oss på +46 10 178 55 50 för att få ytterligare hjälp eller lägga en felanmälan.
Öppna mjölk-kylen och säkerställ att mjölken ej har fryst eller tagit slut. Om mjölken är fryst: ta ut mjölkbehållaren och byt mjölk. Diska behållaren och slå av mjölk-kylen på en grön knapp nedtill bakom kylen. Låt den vara avstängd i ca 30 min så att frosten släpper från kylen. Torka ur kylen och sätt på den igen med samma gröna knapp.
Skulle detta hända igen, ring oss på +46 10 178 55 50 för att få ytterligare hjälp eller lägga en felanmälan.
Diska spillbrickan och torka den så att den är helt torr. Montera tillbaka den.
Skulle detta inte fungera ring oss på +46 10 178 55 50 för att få ytligare hjälp eller lägga en felanmälan.
Detta kräver ingen brådskande åtgärd. En av våra tekniker bör besöka er för att avkalka maskinen under närmaste månaden.
Ring oss på +46 10 178 55 50 för att lägga en felanmälan.